Õpilane loob algoritmi ja paneb roboti liikuma arvestades etteantud lähte- ja sihtkohta.
TutvuEkraanile kuvatakse liitmise või lahutamise tehe. Õpilane sisestab vastuse, kasutades roboti klahve. Võidusõit: õige vastus - robot liigub edasi, vale vastuse korral tagasi.
TutvuRobot läbib teatud ennustatud teepikkuse, mida võrreldakse tegeliku mõõtmise abil ning kirjeldatakse erinevusi.
TutvuPaarisarv, arvutamine. Õpilane koostab algoritmi ja paneb roboti selle abil liikuma
TutvuPaaritu arv, arvutamine. Õpilane koostab algoritmi ja paneb roboti selle abil liikuma
TutvuPikkusühikud. Roboti liikumise abil läbitud vahemaa mõõtmine ja pikkusühikute teisendamine.
TutvuRoboti liikumise kaudu tuleb välja selgitada hulknurga kuju, leida nimetus, külgede, tippude ja nurkade arv.
TutvuOsa leidmine tervest. Roboti liikumise kaudu mõistete terve, pool, veerand ja kolmveerand käsitlemine. Vahemaade mõõtmine ja arvutamine.
TutvuPikkusühikute hindamine silmamõõtu kasutades. Teisendamine. Roboti ja koostatud programmi abil tegeliku läbitud teepikkuse mõõtmine ning erinevuste väljatoomine.
TutvuEkraanile kuvatakse korrutis. Õpilane leiab korrutise tegurid, kasutades kahe arvu sisestamiseks roboti klahve. Robotite võidusõit; õige vastus - robot liigub edasi, vale korral tagasi.
TutvuKiiruse arvutamine roboti liikumisel mõõdetud teepikkuse ja sõiduaja kaudu.
TutvuÕpilane õpib robotit jälgides ja katsetades liitma positiivseid ja negatiivseid arve.
TutvuKolmnurga joonestamine kolme külje järgi. Õpilane mõõdab Eesti kaardilt etteantud linnade vahelised kaugused. Teeb joonise, mis illustreerib linnade omavahelist paiknemist
TutvuÕpilane mõõdab Eesti kaardilt etteantud linnade vahelised kaugused ning teisendab saadud tulemused sobivasse plaanimõõtu. Teeb joonise.
TutvuÕpilane ehitab katapuldi ja koostab katapuldist visatud palli trajektoori võrrandi
TutvuSiit kõik Digivihiku tasuta tunnikavad matemaatika, loodusainete, tehnoloogia ja kunsti ainevaldkondadest.